ha a blogom NEM TECCENE...

HTML

juss murmurandi

  • oázis: Úristen, jól látom, hogy csillagos ötöst adtál a Talált nőre? Ajaj, nagyon föl kell kötnöm a... ... (2009.07.21. 19:23) 5*-ös könyveim
  • Cotta: Én tavaly olvastam és lenyűgöző volt. Azt írtam róla az akkori naplómban: a pina és a fasz hatalmá... (2009.07.20. 10:06) Lady Chatterly szeretője
  • szamárfül/pável: dehogy, szeretem a kommentelőket! :) (2009.07.19. 14:47) Lady Chatterly szeretője
  • http://klematisznaploja.blogspot.com/: Na, közben meg a rendszer javította, most meg tiszta lükének tűnök :))) Befejeztem. (2009.07.19. 14:46) Lady Chatterly szeretője
  • http://klematisznaploja.blogspot.com/: klematisznaploja.blogspot.com/ - Már rég nem az a blogomnak a címe :) (2009.07.19. 14:45) Lady Chatterly szeretője
  • Utolsó 20

benéz

Felkerültél a térképre! :)

Címkék

15 (2) 16 (2) 17 (2) 1956 (8) 2005 (2) 2006 (3) 2007 (4) 2008 (2) 24 (2) aforizma (2) album (4) amator (2) amerika (2) babits (2) baki (2) balaton (3) banzoltanandras (3) bíró kriszta (3) bkv (5) block lawrence (3) blog (17) blogolás (2) bolgar gy (2) bor (5) bp (4) buda (2) budapest (2) burgess a (2) ciki (3) csakugy (3) csukás istván (3) dedina (2) doku (2) domonyi rita (2) dvd (2) ebed (2) elet (6) erotika (2) erotikus irodalom (3) esterhazy p (2) evocatio (5) ferfi (2) feszt (2) film (19) foci (2) forgacs zs (2) foto (2) fozes (2) francia (4) fringe (2) garay jános (2) gasztro (8) google (2) gyerekkonyv (2) hangulat (2) heti mozaik kommentar nélkül (6) hornby nick (2) horror (2) horvátország (2) hrabal (2) iancu l (3) idezet (3) index (2) ing (2) irán (3) író (9) irodalom (13) irok (2) italia (3) játék (9) jókönyv (4) kaja (2) kaminer (2) kassák (2) kedvenc (3) képregény (4) kérdés (3) kiallitas (3) kína (3) kinai (2) kínai irodalom (2) kiszely gábor (2) könyv (17) konyv (24) könyv7 (3) konyvek (2) könyvfeszt (2) könyvtár (3) kosztolányi (3) krúdy (2) kurvaország (2) lackfi (2) leltár (2) lévai k (2) lichter p (2) lovas ildikó (2) lucky luke (2) magany (2) magyar (7) magyarország (2) makedonia (3) makine (2) márai (2) mccarthy c (2) media (4) melo (3) mese (2) mozi (13) mtv (2) munka (3) muzeum (2) nagy g (2) nőirodalom (2) norvég (3) norveg (5) novella (2) nyár (3) nyugat (2) olvasas (3) olvastam (2) palahniuk (2) párt (2) petőfi (2) politika (4) politikus (2) ponyva (4) proli (3) radnoti (4) reakció (2) reakcio (2) recept (2) reci (2) regény (5) regeny (10) rendorseg (2) riport (2) robot (2) sajtó (2) salinger j d (2) saramago josé (3) satrapi m (2) shakespeare (2) sir (2) sor (2) sorozat (2) spiegelmann laura (2) spiro (2) strasser todd (2) susanka (2) szakacskonyv (3) szakácskönyv (2) szdsz (2) szellemkutya (2) szerb antal (6) szerelem (2) szex (2) szinek (3) szinhaz (2) szo (3) tánc (2) termeszet (2) test (2) thesszaloniki (2) tóth krisztina (2) tv (8) ulickaja (3) utikonyv (4) vamos m (3) vaszary (3) végh attila (2) vers (15) vida gábor (2) worldpressphoto (2) zeller f (2) zene (15) TELJES CÍMKEFELHŐ

bontott tégla

2007.04.14. 13:16 szamárfül/pável


Szerencsére olyan a melóm, hogy nyugodt szívvel mondhatom, nekem a könyvfesztiválra kimenni olyan, mintha egy kőműves bontott téglát válogatna. Tudom, új könyvek is vannak a fesztiválon - de sok ép tégla is akad csorbák között.
És beállni a a mérföldes sorba és Umberto prof elé járulni egy szignóért... nagyon nem lelkesít, hiszen mit ér az ezrével kiosztott dedikáció*, pláne ha személytelen? A könyvespolcról sem tudnám majd büszkén leemelni, hiszen kb. csak a napszúrás és a sorban toporgás jutna eszembe róla.
Kár, hogy a pesszimizmusnak nincs katedrája...


*...ha jól számolom, a következő íróktól van dedikált kötetem - amikért én 'küzdöttem meg', nem pedig örökölt, vagy vásárolt, vagy ilyesmi: Viktor Jerofejev, Eörsi István, Márton László, Darvasi László és Levendel Júlia. Az első kettővel nem is tudok mit kezdeni... tévedés volt mindkettő.

 

7 komment

Címkék: filing

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anami · anami.blogter.hu 2007.04.14. 17:25:58

De milyen az új könyv? Azt mondják sok benne a kép, olyan multimédiás akarna lenne. (~posztmodern) Megvetted?

murci 2007.04.14. 20:27:15

Üdv a szívemnek oly kedves vendégnek! igen, megvettem, még tegnap... fentebb a posztban hazudtam - vagy csak tévedtem, de a lábaim a kongresszusi palota elé vittek valahogyan... és rám került a (hosszú) sor, és Eco mester alákanyarintotta a teljes nevét, majd játékosan megpörgette a kötetet az asztalon, mintha nem akarná visszaadni... majd szélesen mosolyogva elém tolta... Szóval megéri sznobnak és egyben könyvfetisisztánbak lenni... Ujjé, a könyvfeszten nagyszerű... :)))) Láttam még Tóta W.-t is a családjával, turkáltak a standoknál, én rájuk mosolyogtam - mint ahogy Balla D.-re is, amikor mellettem haladt el Kulcsárral együtt - de nem szóltam oda egyiküknek sem. Anami, nyáron a könyvhétre azért ("fel")jössz, ugye?

Anami · anami.blogter.hu 2007.04.15. 13:41:14

Mondtam, hogy szoktalak olvasni, de eddig még semmihez nem tudtam hozzászólni (de ez az én hibám, nem a tiéd). Még nem tudom, hogy megyek-e könyvhétre. Elég nagy káoszban van most az életem, semmit nem tudok előre tervezni. De majd mondom, ha igen :)

Cimbi otthonról 2007.04.15. 21:50:45

Jerofejev miatt már nem kell sznoboskodnod, mert nincs nálad.

murci 2007.04.16. 10:41:20

jogos, addig is sznoboskodj vele te... :) de a Matyit már ideje lenne leadni a szabóban, nemdebár? :csúnyánnéz

Ismeretlen_66942 2007.04.16. 12:59:02

Jól áll, ha csúnyán nézel :-) Matyit még nem tudtam elolvasni. Az történt ugyanis, hogy a történet elején a pusztában a főhőst jól elagyabugyálják, a földre kerül szorult helyzetben. Nomármost, mikor én az erdőn keresztül jöttem haza éjnek évadján a munkahelyemről, akkor ottan kibontakozott bennem egy addig ismeretlen félelem, és utáltam a Matyit a leírtakért, azóta nem tudom folytatni. Különben meg tegnap fejeztem be a kádban a Rab oroszlánt, meg is írtam Matyinak a jeles eseményt, és most már tudom, hogy nincs több kifogás, mert Matyi könyve a soros, csak a félelmek ugye, hogy mi van még a mai magya valóságról benne, az aggaszt engem nagyon. Máskülönben cirkáltam mostanság a környékeden, de megálltam, hogy fölhívjalak.

Vidéki Paraszt Álett 2007.04.17. 03:15:47

hehe.. hamarabb utolérni a viruló péaóniát, mint a bolonrencmatyit (de legalább így ez a hueleálatt megtudta, hogy mi folyik, mesteremberek, fruhahha... a zugfestőbrigádefhürer aszondta nekem, hogy ő ugyan építkezik, de mindent maga csinál, amin nem is csodálkozom, a hozzáállását tekintve, minthogy én is glettelek úgy, mint ő... viszont az alvállalkozó alvállalkozója azóta se fizette ki őket, muchachha. A (rémísztő???)valóságról annyit, hogy a Sajátidő kifejezetetten a harmatoslelkű ifjúság számára EUFEM.. mint anno Szinnai Tivadar átdolgozta James "Fenemód" Cooper Bűrharisnyáját {az egész Nagy Indiánkönyvet} is az olvashatatlan késő-manierizmóból a prae-Karl May -ba. Ui a "zsarolási ügy" eredeti változata után pont itt fogyott el a Dzsúlió eredetiváltozatának ladakocsijából a bérzin, és a sukercsávó a csicskáját karöltvén szamurájkarddal kopogtatott be anyámhoz: "Aggyon bérzint!" Anyám meg merejül a szemébe nézet és azt mondta, nem ad. Ettől meglepődtek és elmentek. Azolta a suker csávó már ki is szabadult a börtönyből, ahová 2,5 évvel került, de sikerült meghosszabíttatnia odabent 4-re... Aztán, kapaszkodjatok meg, egy itteni fiatal vállalkozó nemtudjajódolgában kategóriájú feleségét futtatta a szolnoki Pelikánban, méginkábbkapaszkodjatok, Anami a nő neve, bruhahha. Miután a vállalkozócsávó a határban ( www.vadon.blogter.hu ) szíjjelűtte-jaz zagyát (előzőleg magátra gyújtotta a garázst, de kimentették...) ..rendesen össze is állt a sukercsávóval, nemrég írtam alá valami papírt. amit a magyar csicskával hozott ide, tiszta retek volt, a körme is, és a 'szopástól körbepállva a szája. Mit mondja, börtönbe kellett volna már a sukernek vonulnia másfél éve, tavaly elsőbbség megnemadása következtében lezúzott egy autót innen kétsarokra.. a magyar csávó (am. ökör) a helyszínen maradt, vesztére, mert a suker mintegy 40 családtagja érkezett a helyszínre, hogy lebeszélje a feljelentésről.. ám a magyar csávó még kártérítést is akart, erre a család mintegy 20 nőtagja rasszizmust, ombucmantot emlegetvén kezdte szakggajtani a susogós melcsifelcsit a mellyin. Na, ez már, amit eddig írtam, haloványn tendál a valósághoz... Ja, aztán másnap a rendőrök helyszínelvén, a suker a szopó-val kb 100-zal zúgott el ugyanabban a kereszteződésben, hrihhihhi... Akit említettem, az nem az iwiw-en, hanem a my vip -en érhető el. ott nézheted meg, András, érdemes, hozzá képest a fentemlített suker gyönge nyeretelen kétéves.
süti beállítások módosítása