ha a blogom NEM TECCENE...

HTML

juss murmurandi

  • oázis: Úristen, jól látom, hogy csillagos ötöst adtál a Talált nőre? Ajaj, nagyon föl kell kötnöm a... ... (2009.07.21. 19:23) 5*-ös könyveim
  • Cotta: Én tavaly olvastam és lenyűgöző volt. Azt írtam róla az akkori naplómban: a pina és a fasz hatalmá... (2009.07.20. 10:06) Lady Chatterly szeretője
  • szamárfül/pável: dehogy, szeretem a kommentelőket! :) (2009.07.19. 14:47) Lady Chatterly szeretője
  • http://klematisznaploja.blogspot.com/: Na, közben meg a rendszer javította, most meg tiszta lükének tűnök :))) Befejeztem. (2009.07.19. 14:46) Lady Chatterly szeretője
  • http://klematisznaploja.blogspot.com/: klematisznaploja.blogspot.com/ - Már rég nem az a blogomnak a címe :) (2009.07.19. 14:45) Lady Chatterly szeretője
  • Utolsó 20

benéz

Felkerültél a térképre! :)

Címkék

15 (2) 16 (2) 17 (2) 1956 (8) 2005 (2) 2006 (3) 2007 (4) 2008 (2) 24 (2) aforizma (2) album (4) amator (2) amerika (2) babits (2) baki (2) balaton (3) banzoltanandras (3) bíró kriszta (3) bkv (5) block lawrence (3) blog (17) blogolás (2) bolgar gy (2) bor (5) bp (4) buda (2) budapest (2) burgess a (2) ciki (3) csakugy (3) csukás istván (3) dedina (2) doku (2) domonyi rita (2) dvd (2) ebed (2) elet (6) erotika (2) erotikus irodalom (3) esterhazy p (2) evocatio (5) ferfi (2) feszt (2) film (19) foci (2) forgacs zs (2) foto (2) fozes (2) francia (4) fringe (2) garay jános (2) gasztro (8) google (2) gyerekkonyv (2) hangulat (2) heti mozaik kommentar nélkül (6) hornby nick (2) horror (2) horvátország (2) hrabal (2) iancu l (3) idezet (3) index (2) ing (2) irán (3) író (9) irodalom (13) irok (2) italia (3) játék (9) jókönyv (4) kaja (2) kaminer (2) kassák (2) kedvenc (3) képregény (4) kérdés (3) kiallitas (3) kína (3) kinai (2) kínai irodalom (2) kiszely gábor (2) könyv (17) konyv (24) könyv7 (3) konyvek (2) könyvfeszt (2) könyvtár (3) kosztolányi (3) krúdy (2) kurvaország (2) lackfi (2) leltár (2) lévai k (2) lichter p (2) lovas ildikó (2) lucky luke (2) magany (2) magyar (7) magyarország (2) makedonia (3) makine (2) márai (2) mccarthy c (2) media (4) melo (3) mese (2) mozi (13) mtv (2) munka (3) muzeum (2) nagy g (2) nőirodalom (2) norvég (3) norveg (5) novella (2) nyár (3) nyugat (2) olvasas (3) olvastam (2) palahniuk (2) párt (2) petőfi (2) politika (4) politikus (2) ponyva (4) proli (3) radnoti (4) reakció (2) reakcio (2) recept (2) reci (2) regeny (10) regény (5) rendorseg (2) riport (2) robot (2) sajtó (2) salinger j d (2) saramago josé (3) satrapi m (2) shakespeare (2) sir (2) sor (2) sorozat (2) spiegelmann laura (2) spiro (2) strasser todd (2) susanka (2) szakácskönyv (2) szakacskonyv (3) szdsz (2) szellemkutya (2) szerb antal (6) szerelem (2) szex (2) szinek (3) szinhaz (2) szo (3) tánc (2) termeszet (2) test (2) thesszaloniki (2) tóth krisztina (2) tv (8) ulickaja (3) utikonyv (4) vamos m (3) vaszary (3) végh attila (2) vers (15) vida gábor (2) worldpressphoto (2) zeller f (2) zene (15) TELJES CÍMKEFELHŐ

kérdőív

2007.04.26. 00:07 szamárfül/pável


Vajon milyennek látjátok ti a blogomat? Uncsi. Jellegtelen is? Soha semmi meglepetés? Bevallom, kijegecesedik, ez a nálam valamivel fiatalabb jogász srác blogja az igazi blog a számomra, e fura műfaj tökélye (bocs a nyalásért :P ), sziporkázó, laza, őszinte, mély - igazi, írókhoz méltó egyéni stílussal, nulla takargatással.
És: miért nem írok énblogot?-kérdezte nemrég . Hát... ha nem azt írok, akkor nem 'tom mit. Ha meg azt, akkor jaj nekem, hiszen ennél szürkébb oldalt - pedig sok blogot nézek - nem láttam még. Nem adom ki magamat, sem a gondolataimat - talán túl rémisztőek lennének. Olvasóim zöme ismer, tudja ki vagyok - olyan őszinte pedig, hogy az érdekes is legyen, csak a sokadig pohár után vagyok képes lenni (ez magyarul volt még?!), ergo begubózom és próbálom adni az okosat. Aki csak benéz ide, az könyvet lát, meg színházat, mozit, néha: ezek pedig elég felszínes élménybeszámolók... szakmainak nem nevezhetők. A lényeg pedig nem látszik.
Nincs is?
Most pezsgőt ittam, mert más pia nem volt már itthon, és félbehagytam emiatt Murakami nem is rossz regényét, a Szputnyik, szívecském!-et. Nem biztos, hogy megérte. Ezért itt?!
Élni kéne.

 

6 komment

Címkék: csak batran

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_66942 2007.04.26. 13:14:04

Akkor itt írom le, amit már többször elmondtam olyanoknak, akik soha nem olvasnak és nem írnak blogokat, hogy az általad kiemelt fiatalember blogját én is szívesen olvasom. Nekem elég sokat változott az életem az elmúlt hónapokban, és mikor megkérdik, hogyan történhetett ez, nehéz megmondanom, hogy volt egy fiatalember, akit olvasgattam és hirtelen annyi minden történt vele, és fordult vele egyet a világ és ez nekem megtetszett, odaálltam a világ tetejére, megnyomtam a búgócsiga gombját és most pörög minden, én pedig kacagok. Különben meg butaság azt gondolnod, hogy uncsi a blogod, nincs stílusa és jellegtelen, de én már egyszer jóval korábban vagy itt, vagy egy levélben megírtam ennek az ellenkezőjét neked, kivételesen nem ismétlem önmagam. Igen, ismerlek. Ismerlek és olvaslak mégis, és jó ide bejönni. Ne igyál pezsgőt, igyál inkább ouzo-t, attól hátha jobb gondolataid támadnak.

2007.04.26. 15:36:48

Én is az ouzóra szavazok;) Egyébként meg addig blogolj, amíg élvezed és úgy, ahogy neked tetszik. Ha valakinek bejön, jó, ha nem, pusztán a népszerűségért ne tegyél erőszakot magadon. Szerintem.

kelewomen 2007.04.28. 15:01:05

Az utolsó a kulcsmondat szerintem,tényleg élni kellene. (Bár lehet,éjfél körül én is átmennék "énanalizátorba" és kivesézném magam..)Egyébként nagyon jó kis frappáns blogod/blogjaid vannak,halvány lila lövésem sincs,miért vagy elégedetlen magaddal,én pl. a tiéddel együtt háromféle blogból szoktam tájékozódni a kultúrát illetően szűkös időkereteimet tekintve és még egy apróság:szerintem pezsgő vagy valami ütősebb nélkül is klassz dolgokat hoztok létre itt a blogteren,akár Te,akár az Előttem Szóló Hölgy,akár sok más,általam olvasott blogger!

murci 2007.04.28. 15:07:59

uhh kösz. :P először azt hittem, az ouzo a kulcs(mondat)... :P mert nagyon itatnák velem, pedig nem is szeretem... és a te érdekedben mondom, inkább olvass még vmi 4. oldalt is... :P

Teljesen Álatt 2007.04.29. 08:40:47

Az ouzo egészségtelen. Csakis a bor. Egy murci-nak?

kelewomen 2007.04.29. 17:07:28

Ox,megfogadom:))
süti beállítások módosítása