ha a blogom NEM TECCENE...

HTML

juss murmurandi

  • oázis: Úristen, jól látom, hogy csillagos ötöst adtál a Talált nőre? Ajaj, nagyon föl kell kötnöm a... ... (2009.07.21. 19:23) 5*-ös könyveim
  • Cotta: Én tavaly olvastam és lenyűgöző volt. Azt írtam róla az akkori naplómban: a pina és a fasz hatalmá... (2009.07.20. 10:06) Lady Chatterly szeretője
  • szamárfül/pável: dehogy, szeretem a kommentelőket! :) (2009.07.19. 14:47) Lady Chatterly szeretője
  • http://klematisznaploja.blogspot.com/: Na, közben meg a rendszer javította, most meg tiszta lükének tűnök :))) Befejeztem. (2009.07.19. 14:46) Lady Chatterly szeretője
  • http://klematisznaploja.blogspot.com/: klematisznaploja.blogspot.com/ - Már rég nem az a blogomnak a címe :) (2009.07.19. 14:45) Lady Chatterly szeretője
  • Utolsó 20

benéz

Felkerültél a térképre! :)

Címkék

15 (2) 16 (2) 17 (2) 1956 (8) 2005 (2) 2006 (3) 2007 (4) 2008 (2) 24 (2) aforizma (2) album (4) amator (2) amerika (2) babits (2) baki (2) balaton (3) banzoltanandras (3) bíró kriszta (3) bkv (5) block lawrence (3) blog (17) blogolás (2) bolgar gy (2) bor (5) bp (4) buda (2) budapest (2) burgess a (2) ciki (3) csakugy (3) csukás istván (3) dedina (2) doku (2) domonyi rita (2) dvd (2) ebed (2) elet (6) erotika (2) erotikus irodalom (3) esterhazy p (2) evocatio (5) ferfi (2) feszt (2) film (19) foci (2) forgacs zs (2) foto (2) fozes (2) francia (4) fringe (2) garay jános (2) gasztro (8) google (2) gyerekkonyv (2) hangulat (2) heti mozaik kommentar nélkül (6) hornby nick (2) horror (2) horvátország (2) hrabal (2) iancu l (3) idezet (3) index (2) ing (2) irán (3) író (9) irodalom (13) irok (2) italia (3) játék (9) jókönyv (4) kaja (2) kaminer (2) kassák (2) kedvenc (3) képregény (4) kérdés (3) kiallitas (3) kína (3) kinai (2) kínai irodalom (2) kiszely gábor (2) könyv (17) konyv (24) könyv7 (3) konyvek (2) könyvfeszt (2) könyvtár (3) kosztolányi (3) krúdy (2) kurvaország (2) lackfi (2) leltár (2) lévai k (2) lichter p (2) lovas ildikó (2) lucky luke (2) magany (2) magyar (7) magyarország (2) makedonia (3) makine (2) márai (2) mccarthy c (2) media (4) melo (3) mese (2) mozi (13) mtv (2) munka (3) muzeum (2) nagy g (2) nőirodalom (2) norvég (3) norveg (5) novella (2) nyár (3) nyugat (2) olvasas (3) olvastam (2) palahniuk (2) párt (2) petőfi (2) politika (4) politikus (2) ponyva (4) proli (3) radnoti (4) reakció (2) reakcio (2) recept (2) reci (2) regény (5) regeny (10) rendorseg (2) riport (2) robot (2) sajtó (2) salinger j d (2) saramago josé (3) satrapi m (2) shakespeare (2) sir (2) sor (2) sorozat (2) spiegelmann laura (2) spiro (2) strasser todd (2) susanka (2) szakacskonyv (3) szakácskönyv (2) szdsz (2) szellemkutya (2) szerb antal (6) szerelem (2) szex (2) szinek (3) szinhaz (2) szo (3) tánc (2) termeszet (2) test (2) thesszaloniki (2) tóth krisztina (2) tv (8) ulickaja (3) utikonyv (4) vamos m (3) vaszary (3) végh attila (2) vers (15) vida gábor (2) worldpressphoto (2) zeller f (2) zene (15) TELJES CÍMKEFELHŐ

Karantén

2006.12.30. 01:47 szamárfül/pável


Olyan finoman vagyok elhallgatva egyesek által a blogtéren, hogy az már fincsi.. lenne, ha nem esne olyan rosszul, nem sértene vérig... Nagyon el kell fojtanom a véleményem kitörését erről... No komment a kommentjeimre, no reakció rá, aztán ha kitörnék, csak még mélyebbre égetnék a billogot, hogy bogáncsoskodom stb... :P Haha. Csak mert nem alkuszom. Nem megyek bele ebbe a szervilis társadalmi szokásba, hogy 'mosolyogj és dícsérd meg a másikat akkor is ha, az eget veri a baromsága, amit mond, és nem szólok be, mert legközelebb ő dícsér meg, ha netán én is elsülök, visszafelé' - valahogy így műxik... És persze a rengeteg csorba mosolygás... Viszolyogtató. Régóta köpök erre a mentalitásra, el is vesztgettem rá pár barátnak hitt emberfiát, de hát hadd hulljon a xxxxxxxx. Persze, mégis ők fájnak a legjobban... Hmm, megint látszik, megonmt nem stimmelnek a dolgok körülöttem. Meg aztán nagy bajom, hogy se magamnak, se másnak nem tudok megbocsátani, illetve el-elfeledkezem róluk, de hát csak még roszabb (Heinének sajna igaza van, majd Isten megbocsájt. Ha...) Mostanában, ha nem is a társadalmi hazugáságok alkotta somolygásban, de a megbocsátás (másnak és magamnak) nehéz drámájából próbálom kivenni a részem. Nem egyszerű.

Klasszikust idézek - magamat... :P :

Aki félreért valakit, nem gondolkodik eleget...

 

Ezek azt hiszik, XXXX-re azért rágtam be, mert nem talizott velem, még társaságban sem. Csakhogy azért nem akart, mert ő úgy gondolta, tüntetően amellé áll, aki engem heteken át basztatott, sokszor álnéven, a blogtéren, és akit én próbáltam, a végén már kevésbé szalonképes megfogalmazásban, megnevelni. És akik engem szalonképtelennek kategorizáltak, azok, azt hiszem, megukba nézhetnének. Mert az nem megy, hogy akivel jóban voltunk, azt holnaptól kiollózzuk a blogrollunkból is... És épp őket szeretem a legjobban!



Vörösbor

Mostanság ebből nyílnak nekem rózsák és bontják szárnyukat az angyalok.


 

És az ilyenek miatt - is - van ebben az országban több százezer italozó és depressziós. A hazugságok miatt. Most éppen játszanak, gyerekkori csintalanságokat vallanak meg, és néha komolyabb önelemzésbe is fognak (mém-mizéria). Talán értelmes játék, hajrá.


Ps.
Látom Tökinél, engem is elért a mém-láz. Mivel annyi olvasóm sincs, mint ahány meaculpát kellene felsorolni (nincs kinek továbbadnom). nem is vágok bele. legalábbis most nem. és nem ebbe, most nem ebbe. (amugy is, a meg nem bocsátás képessége elég nagy átok, lenyom akárhány ötös listát) elnézést

De azért mégis: néha morcos, néha meg sértődékeny, házsártos, feledékeny és trehány. És ez a sok néha egy szép nagy gyakranná áll össze... :)

Holnap (vagyis már ma) Petőfi Szilveszterét fogom olvasni.... kézikönyv az őrülethez, asszem. A magány... a 8. utas...a...

 

neszeneked énblog tyuhajja (03.36 AM)

6 komment

Címkék: depi enblog jeremiad

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hűlye Álatt 2006.12.31. 05:40:23

Besérűve lelkileg írom eztet, oszt mégse iszokok: De mért nem? Azértnem-e iszokok, mert 15-huszon-harmincvalahányéves korom között megittam egy életrevalót? Először is fogjunk egy kést s messük el: Van a bort inni és mindenmást inni. Pálinka gyilkos ital, pölö birsalmapályinka (ilyen nincsen egyébként, ízű van!). Alkohol=hazugság. A hazugságból az első, amit beépít, az ön. Miután meggyőzött arról, hogy kell neked, rögtön az utánpótlásról gondoskodik. Gyöjjön még. Ha szerelmibánatz (dep' stb) ellen kezdtél inni, akkor abból lesz sok olyan. Társaságbanivós fajta pl otthon nem nagyon tud íinni, nem esik neki jól, idegen az ital íze: olyan, mint .. mint szűzen (még nem függően) volt. Bort inni más. Kék bőmackós, gumicsizmás pincészeti dógozónőket ismertem meg, akik a napi 2-3 litert megisszák. Szomj ellen mondják, éshát a pincei levegőn, a 15 C-fokon, hogymondjam, a 2-3 liter folyadék... Ady jegyzi az önelvonósat, aki a színházban hideg húslevest kért (csalta magát avval, mi az... hárslevelú? nem, inkább valami durva asztalibor szulfitokat tartalmaz: milyenbor az ha féligrívva írom ezt (még a blogrolljából is kivetett, brühahhahabrüááá!) akkor mér nem iszokok? hogyan lehetne írni arról, amikor már annyira eltávolodik az ember, hogy ízlelésében a bornak a régi, szűz, gyermekkori íze ötlik föl, amikor nagyapám abból a fajansz kancsóból egy bögrébe kitöltött, hogy az idei oportó ilyen lett. Alföldi-feődbe, tulajdonképpen semmilyenjellegű öntéstalaj féléből milyen oportó? Az a korty... Brühühü, a bornak, oprtó, a szilbalekvár, a megybefőtt jellege, a vér a vér a vér

Hűlye Álatt 2006.12.31. 06:00:01

ja, elfelejtettem, most tanultam egy nagyon jó gyógyszert a depp ellen, ez a dühöngés, vót nekem egy főnöknőm (több is, sorban, mint butikban a kosztümök,L, S, M, XL S, L, XXXXL, S) az dúlt, sodort, faszomat! kiáltások mijjagecime-heea!!, elindult s a kis törékeny könyökét letette, eresztvén, mint paraszt a 45-ös emtézéről az ekét, le, és dűűűrt, szerződések iratok mobil (akkoron még ilyen félsinges masinériák, dumm) le, kontírozólyányt ríkatott (XXXXX-betét kim.) forgószék (kellő óvatossággal, a cipősarkat kímélvén, elébb a cipőtalpat némacsöndben odaillette, majd azután harsogva döntött dühöngeni jó, akkor mindenkimásfelelős csak én nem, a kurvaélet, a kiB bloggizmus, a netilluzionizmus, kell nekem idegenlelkekbenmászkálnom, kell nekem az elveszettemberekgyűűűteménnyemet gyarapítanom, még a tulajdonosm figyelmét is fölkeltettem, hogy mi ez a mellykaska, súgár termet, hogyhogy az arcomat látja s nem lehorgasztvánfejem, tehát a tetjét, mi ez a gyanus önérzet, visszadurrogás, a maró szarkazmó, hhhohhoggy rá é s visszakérdezek- lábemelés?? hogy nem csoszogván vonszolom magam?

Hűlye Álatt 2006.12.31. 06:07:56

részlet:>>és akkor fogtam a kisbabámat a karomba és leesett: "ITALSZAGOT LEHELSZ BAZMEGH"

Tökéletlen 2006.12.31. 12:14:37

Ihletet kaptam. Elég elolvasnom Hűlye Álattot, felhívnom Murcit és máris nyúlok a birsalma pálinkás pohár után. Alkoholista leszek, eldöntöttem. Nem, ne karoljon fel engem senki, nehézsúlyú versenyzőként indítok. Szálkásra iszom a testem.

Ismeretlen_54136 2006.12.31. 15:12:45

drága gyerekek (khm), kedveseim! dőljetek már egymásba! tessék ott folytatni, ahol abbamaradtaok, nem durculni, hanem írni az én jövendő sajtó alá rendezni valómat, a levelzéseteket! pussz, buék, és kívánok nektek mindezekhez pár flaska Hilltop rosét, menyei!

HűlyeTavalyi Álatt 2007.01.01. 03:30:31

Nem. Dagadt leszel, először kelttésztaszerűen, egyre vizenyősebb, kis szemeid vérszájú, könnyzselés táskákba fúllanak, majd a haskó fent, a májacskánál dagad, s a (önki)hazugságok fúvják. Ahol lappadsz (korán) a far, V alakot vesz. Ilyesmi. Szellemiek: detto. (A farhoz hasonlóan ott dagad, ahol nem kéne...) Még, amit mondtam, hogy pl a puli, az olyan kutya, hogy nem lehet rá kirni és tavalyiálatt vótá, oszt slussz, nesze bezárlak, mint a malacot.
süti beállítások módosítása