ha a blogom NEM TECCENE...

HTML

juss murmurandi

  • oázis: Úristen, jól látom, hogy csillagos ötöst adtál a Talált nőre? Ajaj, nagyon föl kell kötnöm a... ... (2009.07.21. 19:23) 5*-ös könyveim
  • Cotta: Én tavaly olvastam és lenyűgöző volt. Azt írtam róla az akkori naplómban: a pina és a fasz hatalmá... (2009.07.20. 10:06) Lady Chatterly szeretője
  • szamárfül/pável: dehogy, szeretem a kommentelőket! :) (2009.07.19. 14:47) Lady Chatterly szeretője
  • http://klematisznaploja.blogspot.com/: Na, közben meg a rendszer javította, most meg tiszta lükének tűnök :))) Befejeztem. (2009.07.19. 14:46) Lady Chatterly szeretője
  • http://klematisznaploja.blogspot.com/: klematisznaploja.blogspot.com/ - Már rég nem az a blogomnak a címe :) (2009.07.19. 14:45) Lady Chatterly szeretője
  • Utolsó 20

benéz

Felkerültél a térképre! :)

Címkék

15 (2) 16 (2) 17 (2) 1956 (8) 2005 (2) 2006 (3) 2007 (4) 2008 (2) 24 (2) aforizma (2) album (4) amator (2) amerika (2) babits (2) baki (2) balaton (3) banzoltanandras (3) bíró kriszta (3) bkv (5) block lawrence (3) blog (17) blogolás (2) bolgar gy (2) bor (5) bp (4) buda (2) budapest (2) burgess a (2) ciki (3) csakugy (3) csukás istván (3) dedina (2) doku (2) domonyi rita (2) dvd (2) ebed (2) elet (6) erotika (2) erotikus irodalom (3) esterhazy p (2) evocatio (5) ferfi (2) feszt (2) film (19) foci (2) forgacs zs (2) foto (2) fozes (2) francia (4) fringe (2) garay jános (2) gasztro (8) google (2) gyerekkonyv (2) hangulat (2) heti mozaik kommentar nélkül (6) hornby nick (2) horror (2) horvátország (2) hrabal (2) iancu l (3) idezet (3) index (2) ing (2) irán (3) író (9) irodalom (13) irok (2) italia (3) játék (9) jókönyv (4) kaja (2) kaminer (2) kassák (2) kedvenc (3) képregény (4) kérdés (3) kiallitas (3) kína (3) kinai (2) kínai irodalom (2) kiszely gábor (2) könyv (17) konyv (24) könyv7 (3) konyvek (2) könyvfeszt (2) könyvtár (3) kosztolányi (3) krúdy (2) kurvaország (2) lackfi (2) leltár (2) lévai k (2) lichter p (2) lovas ildikó (2) lucky luke (2) magany (2) magyar (7) magyarország (2) makedonia (3) makine (2) márai (2) mccarthy c (2) media (4) melo (3) mese (2) mozi (13) mtv (2) munka (3) muzeum (2) nagy g (2) nőirodalom (2) norvég (3) norveg (5) novella (2) nyár (3) nyugat (2) olvasas (3) olvastam (2) palahniuk (2) párt (2) petőfi (2) politika (4) politikus (2) ponyva (4) proli (3) radnoti (4) reakció (2) reakcio (2) recept (2) reci (2) regény (5) regeny (10) rendorseg (2) riport (2) robot (2) sajtó (2) salinger j d (2) saramago josé (3) satrapi m (2) shakespeare (2) sir (2) sor (2) sorozat (2) spiegelmann laura (2) spiro (2) strasser todd (2) susanka (2) szakacskonyv (3) szakácskönyv (2) szdsz (2) szellemkutya (2) szerb antal (6) szerelem (2) szex (2) szinek (3) szinhaz (2) szo (3) tánc (2) termeszet (2) test (2) thesszaloniki (2) tóth krisztina (2) tv (8) ulickaja (3) utikonyv (4) vamos m (3) vaszary (3) végh attila (2) vers (15) vida gábor (2) worldpressphoto (2) zeller f (2) zene (15) TELJES CÍMKEFELHŐ

A helyes kérdések

2008.03.07. 09:20 szamárfül/pável


Az én kis magán idealisztikus "négyigenesem"...: (előre is elnézést a nem szabatos jogi zsargonért)

1.
Egyetért-e azzal, hogy a parlamenti küszöböt szállítsák le 5-ről 2%-ra, és ezt már a 2010-es választáskor is alkalmazzák?

2.
A képviselők visszahívhatók legyenek (50%+1 fő szavazattal), továbbá mindazok, akiket akár csak pár ezer forintos bírsággal sújtottak, azoknak nem csupán mentelmi jogukat, de mandátumukat is függesszék fel a vizsgálat ill. a büntetés be nem fizetésének idejére.

3.
Mindazon állami szerv, amely mulasztásos törvénysértést követ el, mindennemű járandóságának és költégtérítésének kifizetését automatikusan függesszék fel, míg a jogsértő magatartás meg nem szűnik.

4.
Az 1989 előtt vezető politikai tisztséget betöltő személy (polgármester, önkormányzati és parlamenti képviselő) nem jelölhető semmilyen, a 2010-es és az azt követő választásokon, és ennek érdekében a parlament köteles a szükséges alkotmánymódosítást végrehajtani.

 

Tudom, a bilibe lóg a kezem... 
De Ma Góg és Magóg fia vagyok én...

ps.
Aki tudja, hogy lehetne listás képviselőt is visszahívni, az bátran tegye le ide szakzsargonba göngyölt és jól átsütött javaslatát, köszi.

13 komment

Címkék: népsavazás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leta 2008.03.07. 13:49:39

A 2.-nál mire jó a pár ezer forintos bírsággal összefüggő mandátum felfüggesztés? Egyrészt pár ezer forintot nevetve kicsengetnek, másrészt ha valaha olyan helyzet állna elő, amikor meg gondot jelent a bírságok kifizetése, akkor egy vaskezű belügyminiszter simán ellehetetleníthetné az ellenzéket. Elég lenne néhány "pár ezer forintos" bírság kiszabása egy-egy fontos szavazás előtt. Szóval ezt a mandátumos részét nem értem. A 3. pont meg a komplett parlamentet jelenti, a mulasztásos alkotmánysértések miatt. Hát, nem túl reális elvárás:) A 4. pont kapcsán szerintem elegendő arra kötelezni valakit, hogy a múltja ezen részeit ne tagadhassa le. Ha ezek után a választók mégis megválasztják, akkor ez a döntésük, ezt akarják. A listás képviselő visszahívása szavakra a google első találatában Cservák Csaba rövid írása talán ad némi tájékoztatást. Nekem csak a tárolt változat jön elő és már nincs időm elolvasni. Te talán okosabb leszel:)

Ismeretlen_54136 2008.03.07. 14:08:58

2.: konkrétan ez akkor született bennem, amikor a lebukott zugdohányos ogy. képviselők még ezt sem voltak hajlandók befizetni. Szóval még ezt sem csengetik, pláne nem nevetve: hanem arcul köpnek, minket. (A kurva annyukat, mondhatnók.) 3.: igen, nem túl reális.. :( De jelzi, mekkora fekáliában dagonyáz' az ország, élén magával a parlamenttel...ők a legnagyobb mulasztásos tv.sértők. 4: Nem. Vö. "métely" szócikk a lex.-kban...

Ismeretlen_54136 2008.03.07. 14:17:17

a 4. ponttal jelölhetetlen lenne még kivételsen Raffay és DebeczeniJ is, de ki sírna értük?

Ismeretlen_10155 2008.03.09. 12:49:38

a 4. pont kizárná a fél országot. ilyen anno még az NSZK-ban sem volt (csak az NDK-ban) a náci rezsim funkcionáriusaival kapcsolatban. ;) egyébiránt könnyedén lehet olyanokat találni, akik viszont ma képviselők, liberális, jobbos és széljobbos pártkatonák és'89 előtt külföldi titkosszolgálatokat informáltak. (a nevek közismertek, hadd ne kelljen most leírnom.) ők de iure akkor hazaárulók voltak, szerintem de facto is. a komcsi rendszer funkcionáriusai pedig nem feltétlenül voltak aljas népnyúzó dögök, egyik-másik értett is ahhoz, amit csinált (lsd. pl. a bábolnai állami gazdaságot); őtőlük miért kellene megfosztani a társadalmat? nem úgy van ám az, hogy az egyik oldalon csak csillogó páncélú grállovagok, a másikon meg szuroksötét tekintetű gonosztevők vannak... egyetértek Letával.

Ismeretlen_54136 2008.03.10. 08:11:10

ezekre rámutatsz, lelőjük :P "nem úgy van ám az, hogy az egyik oldalon csak csillogó páncélú grállovagok, a másikon meg szuroksötét tekintetű gonosztevők vannak... " - hát mondtam én ezt..?

Ismeretlen_10155 2008.03.10. 08:14:31

olyan békés vicceid vannak... :) (és annyira árnyaltan látsz bizonyos kérdéseket) :P

Ismeretlen_54136 2008.03.10. 08:27:26

hát, sosem szeretnék langyos píszí lenni, abból (azokból) nagyon elegem van. Legalább a saját kis szemétdombonon ne kelljen annak lennem...

Ismeretlen_10155 2008.03.10. 21:05:20

ki mondta, hogy annak kell... :) csak nekem per spec nem tetszett, amit mondtál és éltem a vendégjoggal. :)

Scala 2008.03.19. 15:04:51

Ne is legyél langyos pc! Sztem ez a modern "cenzúra". Tönkretesz engem is, ha túlságosan csiszolni kell mondandóm élét, amikor én azt igenis élesnek szánom! Amúgy a négyigenes? Elsőre tényleg tetszik, de drc mond valamit a Bábolnai ÁG-gal... A bírság gondolatot is értem, csak pontosabban át kellene gondolni. Nem lehetne, hogy csak a mindenkori kormánypártokra vonatkozzék a dolog? Ellenzék, ha meg nagyon visszaél vele, egy NORMÁLIS országban arról írna a sajtó, választók meg köpnének rájuk, amikor az ő szavukra kell figyelni... Üdv: Scala

Ismeretlen_54136 2008.03.19. 15:28:42

milyen bábolna, hol?

Scala 2008.03.20. 00:13:17

Bábolnai Állami Gazdaság, kommunista valódi siker sztori, drc kommentjében (a 4.). Egészen elhomályosult a tekintetem, amikor megláttam, hogy ajánlasz engem itt... Köszönet és Hála Néked! :-)

Ismeretlen_54136 2008.03.20. 08:43:31

well, nem mindig értem drc kollégát: pl. hogy "a 4. pont kizárná a fél országot." - miért? a közszereplőkről írtam, pár száz, ezer ember... haraxom, ha összekeveri vki a 800 ezer párttagot a KB PB-vel és a párttikárokkal meg a khm, kisz-führerekkel, stb... Bábolna végképp nem értem hogy jön a 4. ponthoz... mert az valóban sikersztori. Mellesleg épp mostanában is az - de már csak egy-két embernek lesz... :( Drc néha olyan olvas nálam, amit nem csak le sem írtam, nem is gondoltam.. Leta mondata pedig lehet igaz, mszerint "Ha ezek után a választók mégis megválasztják, akkor ez a döntésük, ezt akarják." - de ezért undorodom már jó ideje ettől az országtól. Amúgy örülök a komemntáradatodnak, Scala :)

Scala 2008.03.20. 10:20:06

Na ja... Jó ideje, én is. Eléggé. Tegnap még az ourfashion.blog.hu-n is belédbotlottam. Folyton-folyvást, fekvővizsla, Rozsdás, ourfashion, librarian, könyves... Bkv figyelő... Ne ezzel kimeírtettem a lehetőségeket is. Mármint h. őket látogatom! Párnakönyv... Párnakönyv.... Áramlik a szó hiptnotikusan feléd... :-)
süti beállítások módosítása