ha a blogom NEM TECCENE...

HTML

juss murmurandi

  • oázis: Úristen, jól látom, hogy csillagos ötöst adtál a Talált nőre? Ajaj, nagyon föl kell kötnöm a... ... (2009.07.21. 19:23) 5*-ös könyveim
  • Cotta: Én tavaly olvastam és lenyűgöző volt. Azt írtam róla az akkori naplómban: a pina és a fasz hatalmá... (2009.07.20. 10:06) Lady Chatterly szeretője
  • szamárfül/pável: dehogy, szeretem a kommentelőket! :) (2009.07.19. 14:47) Lady Chatterly szeretője
  • http://klematisznaploja.blogspot.com/: Na, közben meg a rendszer javította, most meg tiszta lükének tűnök :))) Befejeztem. (2009.07.19. 14:46) Lady Chatterly szeretője
  • http://klematisznaploja.blogspot.com/: klematisznaploja.blogspot.com/ - Már rég nem az a blogomnak a címe :) (2009.07.19. 14:45) Lady Chatterly szeretője
  • Utolsó 20

benéz

Felkerültél a térképre! :)

Címkék

15 (2) 16 (2) 17 (2) 1956 (8) 2005 (2) 2006 (3) 2007 (4) 2008 (2) 24 (2) aforizma (2) album (4) amator (2) amerika (2) babits (2) baki (2) balaton (3) banzoltanandras (3) bíró kriszta (3) bkv (5) block lawrence (3) blog (17) blogolás (2) bolgar gy (2) bor (5) bp (4) buda (2) budapest (2) burgess a (2) ciki (3) csakugy (3) csukás istván (3) dedina (2) doku (2) domonyi rita (2) dvd (2) ebed (2) elet (6) erotika (2) erotikus irodalom (3) esterhazy p (2) evocatio (5) ferfi (2) feszt (2) film (19) foci (2) forgacs zs (2) foto (2) fozes (2) francia (4) fringe (2) garay jános (2) gasztro (8) google (2) gyerekkonyv (2) hangulat (2) heti mozaik kommentar nélkül (6) hornby nick (2) horror (2) horvátország (2) hrabal (2) iancu l (3) idezet (3) index (2) ing (2) irán (3) író (9) irodalom (13) irok (2) italia (3) játék (9) jókönyv (4) kaja (2) kaminer (2) kassák (2) kedvenc (3) képregény (4) kérdés (3) kiallitas (3) kína (3) kinai (2) kínai irodalom (2) kiszely gábor (2) konyv (24) könyv (17) könyv7 (3) konyvek (2) könyvfeszt (2) könyvtár (3) kosztolányi (3) krúdy (2) kurvaország (2) lackfi (2) leltár (2) lévai k (2) lichter p (2) lovas ildikó (2) lucky luke (2) magany (2) magyar (7) magyarország (2) makedonia (3) makine (2) márai (2) mccarthy c (2) media (4) melo (3) mese (2) mozi (13) mtv (2) munka (3) muzeum (2) nagy g (2) nőirodalom (2) norveg (5) norvég (3) novella (2) nyár (3) nyugat (2) olvasas (3) olvastam (2) palahniuk (2) párt (2) petőfi (2) politika (4) politikus (2) ponyva (4) proli (3) radnoti (4) reakcio (2) reakció (2) recept (2) reci (2) regény (5) regeny (10) rendorseg (2) riport (2) robot (2) sajtó (2) salinger j d (2) saramago josé (3) satrapi m (2) shakespeare (2) sir (2) sor (2) sorozat (2) spiegelmann laura (2) spiro (2) strasser todd (2) susanka (2) szakácskönyv (2) szakacskonyv (3) szdsz (2) szellemkutya (2) szerb antal (6) szerelem (2) szex (2) szinek (3) szinhaz (2) szo (3) tánc (2) termeszet (2) test (2) thesszaloniki (2) tóth krisztina (2) tv (8) ulickaja (3) utikonyv (4) vamos m (3) vaszary (3) végh attila (2) vers (15) vida gábor (2) worldpressphoto (2) zeller f (2) zene (15) TELJES CÍMKEFELHŐ

péntek13

2008.06.13. 13:00 szamárfül/pável

A bizonyára magas értelmi képességű (lakópark)kertész ma úgy gondolta, hogy nekiáll kutat ásni a kertben, és minden előzetes bejelentés nélkül mintegy 170 lakásban (= kb. 300-400 ember) zárta el a vizet egy laza kézmozdulattal - épp a felkelés és a munkábaindulás idején, minimum órákra. (Talán még mindig csak azért érdemes hazamennem, mert van egy sör a hűtőben.)

Ám én civilizált lényként nem vagyok babonás nem vagyok babonás nem vagyok babonás nem vagyok babonás nem vagyok babonás nem vagyok babonás nem vagyok babonás nem vagyok babonás nem vagyok babonás nem vagyok babonás...

    update
    ...aztán hazafelé leesett a pedál a bicajról.

A laptop pedig ezzel fogad: "Az összeomlással kapcsolatos információk sikeresen összegyűjtve." Lehet hogy titokban blogot ír a gépem?

14 komment

Címkék: péntek13

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hangkert · http://hangkert.blog.hu 2008.06.13. 22:58:52

És még mindig van jó egy óra a napból. Biztos, hogy nem kell aggódni érted?...:))

Scala 2008.06.13. 23:13:30

ez a hét akkor a kólától kezdve mostanáig balszerncsésre sikeredett...:-(
Ne törj le!

Hangkert · http://hangkert.blog.hu 2008.06.13. 23:42:37

Szerintem a kólával szerencséje volt, hisz kapott. Mások meg nem kaptak. Nézzük a dolgok jobbik oldalát!:) Most is. Van (volt?:P) hűtött sör a hűtőben. Micsoda kényeztetés. Hazafelé esett le a pedál a bicikliről, nem munkába menet. Így nem késett el. A laptop is összegyűjtötte az infókat az összeomlásról. Tehát felállt az összeomlás után!;) Hát nem szép nap a mai?:)

G.d.Magister · http://laudator.blog.hu/ 2008.06.13. 23:44:44

Győztek a hollandok, ez igenis egy szép nap... egyébként mondjam-e, hogy ha nem nézted volna a naptárat, nem tűntek volna a mai kellemetlenségek súlyosabbnak más napokéinál (ú, ezt vajon jól ragoztam?)?

De a poszt vicces, különösen a blogoló számcsi... :))

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.06.13. 23:47:22

állítólag szép meccs volt - naná h nem láttam :)

amúgy jogos a naptárnézős dolog: nekem minden napom iylen.. :P

Scala 2008.06.14. 09:14:45

Magister, ezúton szeretném kijelenteni, hogy minden idők legunszimpibb focistája nálam: nem, nem Diego Maradona, hanem Van Nistelrooy!!!!!!!!
És most nem érdekel, ha rosszul írtam a nevét.

Utálom a holland focit!
Minden elismerésem viszont az edző Van Bastené, ő egy intelligens, higgadt és stílusos alak.

A tegnapi meccs egy remek és egy buta edző összecsapása volt! Ennyi.

Remélem valaki jól elintézi őket a csoportmeccsek után, nem esne jól a végső győzelmük, de addigra tán meg is törik a lendület, mindennek van felfutása, és reméljük a "lejtőn" lesznek hamarosan! Nem azon a lejtőn, amikor a pálya lejt, of course! :-)

No offence! azaz tiszteletben tartom, ha Neked ők és senki más!

Egy biztos, tőlem bárki kiejtheti őket! ;-)

Murci: a computer és az össezomlásos mondatod nekem is eszembe jutott azóta kétszer! Szeretjük! :-)

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.06.14. 09:36:50

most a legjobb mondat a posztban komolyan mki szerint a linux bug-é?

Hangkert · http://hangkert.blog.hu 2008.06.14. 09:43:56

Nehogy ebből azt a következtetést vond le, hogy még a bejegyzésed legjobb mondata sem tőled van!:)) Ahhoz is tehetség kell, hogy meglássuk és megragadjuk a világban azt, ami érdekes;)

Scala 2008.06.14. 13:10:45

Igen Murci, az egy király mondat! A legjobb a posztban, de ahová került és a blogírós asszociáció miatt! Szóval You are a Genius! :-)

G.d.Magister · http://laudator.blog.hu/ 2008.06.15. 17:46:14

Scala,

én sem vagyok holland fan, meg egyáltalán, semmilyen, de az a pénteki meccs gyönyörű volt. Igazi focit mutattak a hollandok, gyorsan támadtak, technikásan, nem toszigáltak a középpályán, gólt akartak rúgni.

Van Nistelrooy-t én is utálom, mint a szart, különösen az után, hogy miután a ZTE megverte őket (MU-t) 1:0-ra, nem volt hajlandó mezt cserélni. Paraszt. De ne ez befolyásoljon, ha egy csapatot értékelsz. Vannak még ott páran.

Scala 2008.06.15. 19:56:01

Örülök, hogy azért nem vagy egy elvakult imádó!
Szerintem jó a taktika, az a bizonyos totális foci, és a csapatban olyanok vannak akik ezt meg is tudják csinálni. Nagyon összeszedett, aggyal játszott dolog az, tképpen - a férjemtől tudom - ezeknek az alapjait a magyarok rakták le, mert korábban inkább amolyan ad hoc jelleggel nyomták a focit a csapatok.

Szép játék volt, nem vitatom! Csak én ettől még nem kezdtem el rajongani értük... mosnjuk Van Basten jó arcnak tűnik. De őt már dícsértem fentebb! ;-)

Scala 2008.06.16. 21:14:10

Az ilyen napokat Murci pezsgővel kell ünnepelni, méghozzá valahogy így ;-)
strange.blog.hu/2008/04/22/karl_lagerfeld_elokaparta_claudia_schiffer_t
süti beállítások módosítása