ha a blogom NEM TECCENE...

HTML

juss murmurandi

  • oázis: Úristen, jól látom, hogy csillagos ötöst adtál a Talált nőre? Ajaj, nagyon föl kell kötnöm a... ... (2009.07.21. 19:23) 5*-ös könyveim
  • Cotta: Én tavaly olvastam és lenyűgöző volt. Azt írtam róla az akkori naplómban: a pina és a fasz hatalmá... (2009.07.20. 10:06) Lady Chatterly szeretője
  • szamárfül/pável: dehogy, szeretem a kommentelőket! :) (2009.07.19. 14:47) Lady Chatterly szeretője
  • http://klematisznaploja.blogspot.com/: Na, közben meg a rendszer javította, most meg tiszta lükének tűnök :))) Befejeztem. (2009.07.19. 14:46) Lady Chatterly szeretője
  • http://klematisznaploja.blogspot.com/: klematisznaploja.blogspot.com/ - Már rég nem az a blogomnak a címe :) (2009.07.19. 14:45) Lady Chatterly szeretője
  • Utolsó 20

benéz

Felkerültél a térképre! :)

Címkék

15 (2) 16 (2) 17 (2) 1956 (8) 2005 (2) 2006 (3) 2007 (4) 2008 (2) 24 (2) aforizma (2) album (4) amator (2) amerika (2) babits (2) baki (2) balaton (3) banzoltanandras (3) bíró kriszta (3) bkv (5) block lawrence (3) blog (17) blogolás (2) bolgar gy (2) bor (5) bp (4) buda (2) budapest (2) burgess a (2) ciki (3) csakugy (3) csukás istván (3) dedina (2) doku (2) domonyi rita (2) dvd (2) ebed (2) elet (6) erotika (2) erotikus irodalom (3) esterhazy p (2) evocatio (5) ferfi (2) feszt (2) film (19) foci (2) forgacs zs (2) foto (2) fozes (2) francia (4) fringe (2) garay jános (2) gasztro (8) google (2) gyerekkonyv (2) hangulat (2) heti mozaik kommentar nélkül (6) hornby nick (2) horror (2) horvátország (2) hrabal (2) iancu l (3) idezet (3) index (2) ing (2) irán (3) író (9) irodalom (13) irok (2) italia (3) játék (9) jókönyv (4) kaja (2) kaminer (2) kassák (2) kedvenc (3) képregény (4) kérdés (3) kiallitas (3) kína (3) kinai (2) kínai irodalom (2) kiszely gábor (2) konyv (24) könyv (17) könyv7 (3) konyvek (2) könyvfeszt (2) könyvtár (3) kosztolányi (3) krúdy (2) kurvaország (2) lackfi (2) leltár (2) lévai k (2) lichter p (2) lovas ildikó (2) lucky luke (2) magany (2) magyar (7) magyarország (2) makedonia (3) makine (2) márai (2) mccarthy c (2) media (4) melo (3) mese (2) mozi (13) mtv (2) munka (3) muzeum (2) nagy g (2) nőirodalom (2) norvég (3) norveg (5) novella (2) nyár (3) nyugat (2) olvasas (3) olvastam (2) palahniuk (2) párt (2) petőfi (2) politika (4) politikus (2) ponyva (4) proli (3) radnoti (4) reakció (2) reakcio (2) recept (2) reci (2) regeny (10) regény (5) rendorseg (2) riport (2) robot (2) sajtó (2) salinger j d (2) saramago josé (3) satrapi m (2) shakespeare (2) sir (2) sor (2) sorozat (2) spiegelmann laura (2) spiro (2) strasser todd (2) susanka (2) szakacskonyv (3) szakácskönyv (2) szdsz (2) szellemkutya (2) szerb antal (6) szerelem (2) szex (2) szinek (3) szinhaz (2) szo (3) tánc (2) termeszet (2) test (2) thesszaloniki (2) tóth krisztina (2) tv (8) ulickaja (3) utikonyv (4) vamos m (3) vaszary (3) végh attila (2) vers (15) vida gábor (2) worldpressphoto (2) zeller f (2) zene (15) TELJES CÍMKEFELHŐ

Naptárregény

2007.01.08. 00:35 szamárfül/pável

2006-os asztali naptáromat olvastam újra… Ajánlom mindenkinek, 
tegyen hasonlóképpen, igen tanulságos. Pedig nálam mindenki
csak többet jegyezhetett fel. Nekem azért tanulságos, mert
alig bukkantam női nevekre... öncenzxxxxxxxxxxxx
A randiidőpontok mint a prímszámok: kevés, és egyre távolabb
vannak egymástól… És mint hegek a sebek helyén, csupán
kis bejegyzések annak nyomán, ha össze akartam szedni
magamat. Pl. felírtam előre, egy hétre, mikor mit főzzek.. stb.
Persze a legtöbb hetem zsákutca volt, a másoknak virágzó
hétvége nálam a falba koppanás.
Két asztali naptárat is átnéztem, a munkahelyit is. Ebbe többet 
maszatoltam, de ez csak a melóhoz szegecselt bejegyzések, mára
mit sem érnek. Hoppá, egy sörözés egy lánnyal xxxxxxxxxx – és
máris júniusnál tartok! Egy felejthető Kispál-koncert, csak T-nyúl
miatt emlékszem rá, bocs a rajongóktól. Vannak más értelmetlen
bejegyzések is, pl.: „Anikó Bach” - ?! - vajon cédét másoltam?
Koncerten voltam? Ciki, ha erre nem emlékszem. Aztán a
bölcsész- ill. könyvmoly mentalitás előretörés: zár, ill, újra nyit
a fszek… Már az ősznél járok: újra Tigrisnyúllal, és a sokáig tartó
plátói szerelmemmel mozi. Két xxxxx béna randi közt három
értekezlet… Az évközbeni szabikon nagy X, de már fogalmam
sincs, hol jártam. Valószínűleg xxxxxxxxxxxxxx délben keltem,
este már kimerészkedtem az utcára is. (Így telítődöm én
D-vitaminnal!) Októberben kisblogteres buli a tabáni
Csészényiben. Pecsa bolhapiac.
Diákkoromban legalább szemidogák határidőpontjai tarkították
a heteimet. Most: ekkor meg ekkor jön a szerelő. Néha színház –
ezeket zömmel
Marionnak köszönhetem. Kiállítások, amelyekre
lusta voltam elmenni. Összeolvasom a melóhelyivel:
rendszerleállások. Az apró piros betűs félnapok. Névnapomnál:
Taxidermia – áthúzva, helyette: lakógyűlés… És már
decemberben járunk. Erre: egy könyvbemutató: egykori
évfolyamtársam a szerkesztője… Még egy két xxxxxxxxxxxx
és megint xxxxxxxx mozi, színház. Ennyi. (Mindent azért nem
árultam el..)
Tudtam, hogy memorizálnom kell: már 007-et írunk, nem hatot. 
Talán ezért a sok '007-es című poszt a napokban. Talán
kalandosabb lesz és több nő jár mellé…

3 komment

Címkék: 2006 summaja

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gretagarbo 2007.01.10. 10:56:17

Nekem nincs is asztali naptárom. sőt, másmilyen sincs. Melankólikus a bejegyzés, de hadd kérdezzem már meg: milyen erőfeszítéseket tettél, hogy válotztass a helyzeten? Vagy legalább tervbe van véve? Vagy ragaszkodsz a fájdalmaidhoz a szeretethiány miatt (?)

Ismeretlen_54136 2007.01.10. 11:43:08

tervbe van véve :P

pastinora · kislajos.blogter.hu 2007.01.10. 14:53:28

Nagyon ismerősek ezek az érzések! De talán még ennél is furább többéves naptárokra rábukkani. Olvasgatja az ember, nézegeti - de kidobni fél, mert az a fura érzése van, hogy az emlékeket is kidobja vele... Giccses gondolat, de valahogy mégis így van.
süti beállítások módosítása